Zatražite poziv

Brza narudžba
Moj profil
Košarica je prazna
0 kom
0 kom

U košarici0 kom

Do besplatne dostave nedostaje vam 10.000,00 €
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Narudžba
1. Kako mogu naručiti?

Naručivanje, odnosno kupovinu proizvoda, moguće je napraviti na nekoliko načina:

2. Što se događa nakon što izvršim narudžbu?

Nakon što izvršite narudžbu proizvoda, iste se zaprimaju na obradu u našem prodajnom centru:

  • narudžbe plaćene na daljinu (kreditnim/debitnim karticama) ili one kod kojih je odabrana opcija plaćanja "pouzećem", odmah se nakon provjere raspoloživosti, pripremaju za isporuku proizvoda na adresu kupca
  • narudžbe i upiti koje se plaćaju "po ponudi", obrađuju se u prodajnom centru, te se kupcu na mail dostavlja neobvezujuća ponuda s uputama za plaćanje. Ukoliko kupcu ponuda odgovara, kupac treba izvršiti plaćanje, a isporuka robe vrši se u roku i na način naznačen na ponudi
3. Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Da, moguće je otkazati narudžbu koja još nije poslana na dostavu. Ako želite otkazati vašu narudžbu, molimo kontaktirajte nas što prije putem maila [email protected] i/ili na telefon 043 531 398, kako bismo poništenje narudžbe izvršili prije nego započne proces isporuke.

4. Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?

Ukoliko je proizvod kojeg želite naručiti rasprodan ili trenutno nedostupan, isti (u dogovoru s našim osobljem), možete naručiti (i platiti) uz produženi rok isporuke.

Za nedostupne proizvode za koje proizvođači ili uvoznici ne mogu definirati rokove isporuke, narudžbu i kupnju s produženim rokom isporuke nije moguće izvršiti (o čemu ćemo vas pravovremeno izvjestiti).

5. Moram li se registrirati kako bih kupovao/la?

Ne morate se registrirati kako biste obavili kupovinu na www.termometal.hr.

Kupcima koji češće kupuju na našim stranicama, registracija pruža brojne pogodnosti:

  • brz postupak kupovine bez potrebe za unosom vaših osobnih podataka
  • pregled prethodnih narudžbi
  • mogućnost ušteda učlanjenjenjem i sakupljanjem bodova u TM loyalty programu
6. Mogu li kupnju obaviti još negdje osim na web trgovini?

Osim putem web trgovine, kupnju i preuzimanje proizvoda možete obaviti i na tradicionalan način u našem prodajnom salonu na adresi Industrijska ulica 3, 43280 Garešnica.

7. Mogu li naručiti putem telefona?

Predaja narudžbi putem telefona, zbog mogućnosti grešaka u definiranju željenog proizvoda i/ili adresi dostave, na žalost nije moguća.

Plaćanje
1. Koji su sve mogući načini plaćanja?

Kupcima se nude razne opcije plaćanja:

  • Općom uplatnicom / on-line bankarstvom
  • Pouzećem - plaćanje dostavljaču (odnosi se na područje Republike Hrvatske i moguće je za pakete manjih dimenzija i težine)
  • Debitnim i kreditnim karticama (jednokratno i na rate)
  • KEKS Pay - plaćanje putem KEKS Pay aplikacije
  • Plaćanjem na prodajnom mjestu gotovinom i svim vrstama kreditnih i debitnih kartica
2. Mogu li plaćati obročno, na rate?

Obročno plaćanje (na rate) moguće je kreditnim i debitnim karticama sljedećih izdavatelja:

  • VISA Gold karticom (jednokratna uplata ili obročna do 24 rate)
  • DINERS (jednokratna uplata ili obročna do 36 rata)
  • VISA i Maestro karticama - do 12 rata, bez kamata (ERSTE, ZABA i PBZ)

Za potrebe plaćanja debitnim karticama na rate, potrebno je imati aktiviranu uslugu od strane banke izdavatelja kartice.

3. Mogu li platiti pouzećem - dostavljaču?

Plaćanje pouzećem, zbog ograničenja od strane dostavnih službi koje su u mogućnosti preuzimati gotovinu, moguće je samo za pakete manjih dimenzija i ukupne težine do 25kg. Usluga plaćanja pouzećem dostupna je samo za područje Republike Hrvatske.

4. ​​​​​​Jesu li cijene u fizičkoj trgovini iste kao na web shopu?

​​​​​​Cijene iskazane na www.termometal.hr važeće su i u slučaju kupnje u našem prodajno izložbenom salonu, te se primjenjuju isti akcijski uvjeti i popusti ovisno o načinu plaćanja.

Dostava
1. Koliko traje dostava proizvoda?

Rok za dostavu proizvoda ovisi o raspoloživosti proizvoda, lokaciji primatelja i volumenu pošiljke, a računa se od dana prispjele uplate za kupljene proizvode. Niže navedeni rokovi su informativni i nisu obvezujući.

Dostave na području Republike Hrvatske:

  • 1-2 radna dana za paketne pošiljke manjih dimenzija i proizvode raspoložive na vlastitim zalihama
  • 2-6 radnih dana za teretne pošiljke (veliki paketi i roba na paletama) i proizvodi raspoloživi na zalihama poslovnih partnera

Dostave na području Republike Slovenije:

  • 2-4 radna dana za paketne pošiljke manjih dimenzija i proizvode raspoložive na vlastitim zalihama
  • 6-8 radnih dana za teretne pošiljke (veliki paketi i roba na paletama) i proizvodi raspoloživi na zalihama poslovnih partnera

Dostave na području ostalih EU zemalja:

  • 4-6 radnih dana za paketne pošiljke manjih dimenzija i proizvode raspoložive na vlastitim zalihama
  • 8-14 radnih dana za teretne pošiljke (veliki paketi i roba na paletama) i proizvodi raspoloživi na zalihama poslovnih partnera

Produženi rokovi isporuke mogući su:

  • u slučaju kupnje proizvoda koji nisu na vlastitim zalihama, te se u tom slučaju rokovi isporuke se u prosjeku produžuju za 2-4 radna dana
  • u slučaju kupnje nestandardnih proizvoda, proizvoda po narudžbi, teško dobavljivih proizvoda i sl.
  • u slučaju dostave u naselja koja nisu na redovnim linijama dostavnih službi, kao i u slučaju isporuka na otoke na koje prijevoznici ne obavljaju redovne dostave

U slučaju produženih rokova isporuke, kupac će o istima biti pravovremeno informiran putem iskazanog roka na ponudi na kupnju i/ili na drugi uobičajeni način komunikacije (e-mailom, telefonom).

2. Može li dostavljač dostaviti naručene proizvode u stan?

Dostava se provodi do ulaza u stambeni objekt (odnosno, u slučaju uskih prolaza, šumskih i poljskih puteva i sl., dostava se provodi do najdalje točke do koje je moguće pristupiti dostavnim vozilom). Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac, već samo do ulaza u zgradu.

3. Na što trebam paziti kod dostave?

Kod preuzimanja, kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je izvršio isporuku te tražiti sastavljanje zapisnika o nastaloj šteti, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

4. Koje dostavne službe koristite?

Dostava proizvoda obavlja se vlastitim dostavnim vozilima tvrtke Termometal d.o.o. ili putem logističkih tvrtki GLS d.o.o. (za paketne pošiljke) i LAGERMAX AED d.o.o. (za velike pakete i teretne pošiljke na paletama). 

Moguće su dostave i od strane drugih ugovornih partnera.

5. Koliki su i o čemu ovise troškovi dostave?

Troškovi dostave proizvoda na željenu adresu kupca ovise o adresi dostave, transportnoj težini i volumenu pošiljke te su uvijek jasno iskazani u sklopu vaše košarice, odnosno na ponudi za uplatu.

U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene, ukupni trošak dostave na adresu kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vašeg upita.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere opciju osobnog preuzimanja robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju.

Povrat
1. Postoji li mogućnost povrata proizvoda?

Za proizvode kupljene na daljinu, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda kupljenih na daljinu, te zahtjevati povrat sredstava od prodavatelja.

Detalje vezane uz povrat i ograničenja mogućnosti povrata proizvoda, možete pronaći u Uvjetima kupnje i na stranici za jednostrani raskid ugovora o kupnji.

2. Tko snosi troškove povrata robe?

Organizaciju povrata proizvoda kao i same troškove povrata snosi kupac koji raskida ugovor o kupnji.

3. Što sve trebam poslati kada vraćam proizvod?

U slučaju povrata proizvoda i raskida ugovora o kupnji, potrošač je u obvezi dostaviti:

  • obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupnji
  • original računa
  • neoštećen i nekorišten proizvod (svako umanjenje vrijednosti proizvoda ide isključivo na teret potrošača)
  • original neoštećenu ambalažu i prateću dokumentaciju
4. U kojim situacijama povrat nije moguć?

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora i povrat novca u skladu s definicijama u članku 79. Zakona o zaštiti potrošača.

Primjeri isključenja prava na jednostrani raskid ugovora:

  • ako je prilikom kupnje potrošač potvrdio da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
  • ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču (proizvodi po mjeri i/ili želji kupca, npr. peći i radijatori u boji po narudžbi; cijevi, kabeli i užad rezani na mjeru po želji kupca i sl.)
  • ako je predmet ugovora pružanje usluge prijevoza robe (troškovi dostave), usluge najma vozila, ako je ugovoreno da usluga bude pružena u određenom razdoblju
  • ako je protekao zakonski rok za jednostrani raskid Ugovora o kupnji
  • ako je vraćeni proizvod u stanju u kojem ga nije moguće vratiti u redovnu prodaju (konzumirani proizvodi, fizički oštećeni proizvodi i sl.)
Ostalo
1. Proizvod pod jamstvom se pokvario, što da radim?

U slučaju da imate reklamaciju na proizvod koji ste kupili na termometal.hr (kvar unutar jamstvenog roka i sl.), opcije koje vam stoje na raspolaganju su sljedeće:

  • izravna prijava reklamacije davatelju jamstva/ovlaštenom servisu putem kontakata koji su dostupni uz jamstveni list (ili se mogu pronaći na internetu)
  • posredna prijava dostavom reklamiranog proizvoda na naše prodajno mjesto (ukoliko je isto u skladu s uvjetima jamstva za prooizvood)

Za prijavu kvara unutar jamstvenog roka, obavezno pripremite jamstveni list i račun za proizvod.

U svrhu bržeg i jednostavnijeg rješavanja situacije, svakako savjetujemo da se izravno javite davatelju jamstva čiji kontakti su navedeni na jamstvenom listu proizvoda.

2. Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Status isporuke vaše narudžbe ili ponude možete provjeriti putem telefona +385 43 531 398. Obavezno pripremite broj narudžbe odnosno broj ponude po kojoj ste izvršili uplatu.

3. Mogu li ostvariti pravo na povoljnije uvjete kupnje?

Stalnim Kupcima s registriranom djelatnošću (trgovačkim društvima i obrtnicima), ovisno o mjesečnim volumenima kupnje, odobravamo dodatne popuste na cijene izražene ne webshopu i na službenim cjenicima.

Više o mogućnosti ostvarivanja prava na popuste pročitajte na stranici B2B partner program.

Niste našli odgovor?

Zatražite poziv

Zatražite poziv

Upišite tražene podatke kako bi vas mogli kontaktirati.

Zatražite poziv

Upišite tražene podatke kako bi vas mogli kontaktirati.

Radno vrijeme: Pon - Pet od 7 do 19h, Sub od 7 do 14h

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics