Uvjeti kupnje

Opći dio

Ovim uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini www.termometal.hr u vlasništvu tvrtke Termometal d.o.o. U navedenoj internet trgovini, tvrtka Termometal d.o.o. se nalazi u ulozi Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem webshopa ili na neki drugi način naruči jedan ili više proizvoda ponuđenih na internet stranici www.termometal.hr.

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Pravne osobe kao Kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, stoga se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača i njegove odredbe, te nemaju pravo na "jednostrani raskid ugovora o kupnji".

Uz proizvode koji se nalaze u internet katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom svaki Kupac potrošač ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na povrat proizvoda i refundaciju sredstava sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama web shop-a www.termometal.hr izražene su u EUR i sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a. Pored navedenog, registrirani veleprodajni kupci, unutar opcija svog korisničkog računa, mogu odabrati i prikaz cijena koje ne sadrže PDV.

Popusti na ukupnu cijenu ovise o odabranom načinu plaćanja i iznose kako slijedi:

Istaknute cijene na web stranicama nisu obvezujuće za Prodavatelja, te Termometal d.o.o. zadržava pravo izmjene cijena pojedinih proizvoda, a istom će se pristupiti isključivo u slučaju značajnije promjene cijene od strane dobavljača. Cijene iskazane na ponudama koje se dostavljaju Kupcima (na temelju narudžbe Kupca), ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za Termometal d.o.o. kao Prodavatelja.

Naručivanje

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem sustava webshop-a ili putem e-maila: [email protected]

Narudžbe se obrađuju radnim danom pon-pet 07-19 sati i subotom 07-14 sati.

Nakon svake zaprimljene narudžbe (bilo putem elektronskog obrasca web shop-a, ili na neki drugi način), Kupcu će biti dostavljena ponuda s iskazanim rokom važenja, rokom i načinom isporuke, te uputom za plaćanje.

Za narudžbe plaćene putem Keks-Pay aplikacije ili bankovnim karticama putem sustava web shop-a, Kupcu se neće dostavljati zasebna ponuda, već se nakon izvršenog plaćanja pristupa postupku isporuke kupljene robe (osim u slučaju nemogućnosti isporuke ili promijene cijene, o čemu će Kupac biti obaviješten).

Plaćanje

Kupcima se nude različiti modeli plaćanja:

Plaćanje prijenosom sredstava (općom uplatnicom / On-line bankarstvom)

Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, na Vaš e-mail dostaviti ćemo Vam neobvezujuću ponudu. Uplatu po ponudi možete izvršiti osobnim internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom ili u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte. Nakon što uplata bude evidentirana na našem računu, kupljene proizvode isporučujemo na adresu dostave naznačenu na ponudi po kojoj je izvršena uplata.

Uplata se na vrlo jednostavan način može izvršiti mobilnim bankarstvom, skeniranjem bar code-a koji se nalazi na dokumentu ponude.

Plaćanje pouzećem

Plaćanje pouzećem dostavljaču tvrtke koja je izvršila dostavu. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini te omogućuje Kupcu da iznos narudžbe plati dostavljaču prilikom same dostave na adresu. Usluga plaćanja pouzećem dostupna je samo za područje Republike Hrvatske.

Plaćanje karticama na prodajnom mjestu

Plaćanje na rate BEZ KAMATA:

Za potrebe plaćanja debitnim karticama na rate, potrebno je imati aktiviranu uslugu od strane banke izdavatelja kartice.

Plaćanje karticama putem web shop-a:

Naručene artikle možete platiti jednom od kartica:

Kod odabira plaćanja karticama, nakon potvrde narudžbe, na zaštićenoj PayWay stranici Hrvatskog Telekoma odabirete vrstu kartice kojom plaćate i upisujete potrebne podatke, nakon čega ćete zaprimiti potvrdu na e-mail o autorizaciji vaše kartice za navedeni iznos.

Za Kupce koji narudžbu žele platiti bankovnom karticom na daljinu, a ne izvršavaju narudžbu putem web shop sustava, Prodavatelj će Kupcu e-mailom (uz dokument ponude) dostaviti sigurnosni platni link za izvršavanje plaćanja karticom.

Napomena: vaša kartica nakon autorizacije iznosa još neće biti terećena za navedeni iznos. Podaci će se provjeriti i najaviti će se vaš trošak. Tek nakon što utvrdimo raspoloživost naručenih proizvoda, izvršiti ćemo naplatu sredstava i isporučiti kupljenu robu. U slučaju neraspoloživosti/nemogućnosti dobave nekog od artikala, naplata se otkazuje i vaša kartica više ne može biti terećena. Radi vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno autoriziranog, niti dopušta uvid u broj vaše kreditne kartice. Kada otkažemo naplatu transakcije ili potvrdimo naplatu, sustav će vam poslati obavijest na vaš e-mail.

Sigurnost plaćanja karticama

T-Com Pay Way sustav Hrvatskog Telekoma primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

 

Dostava

Nakon što uplata po ponudi/predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude evidentirana na našem transakcijskom računu, kupljena roba priprema se za isporuku.

Termometal d.o.o. se obvezuje u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode. Proizvodi koji su dostupni na vlastitim zalihama u web shop-u imaju oznaku ''Raspoloživo odmah''  dok proizvodi koji su dostupni na skladištima poslovnih partnera i generalnih uvoznika imaju oznaku ''Raspoloživo po narudžbi'' i raspoloživi su temeljem narudžbe. Ukoliko Termometal d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode (nedostupnost zbog rasprodanih zadnjih komada, istovremene narudžbe/kupnje proizvoda od strane više kupaca i sl.), pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe (i povrat eventualno izvršene uplate).

Od situacije nemogućnosti isporuke nekog od naručenih i plaćenih proizvoda, Kupac je u potpunosti zaštićen budući da se ponuda koja se dostavlja Kupcu i po kojoj se vrši plaćanje izrađuje nakon provjere raspoloživosti proizvoda, koji se potom rezervira na skladištu Prodavatelja. U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (rasprodane zalihe, oštećenje proizvoda, više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Termometal d.o.o. se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 2 radna dana.

Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o adresi, transportnoj težini i gabaritima proizvoda te su su iskazani u sklopu vaše košarice odnosno na ponudi za uplatu. U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene dostave, ukupni trošak dostave na adresu Kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vašeg upita.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, Kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju.

Dostava proizvoda obavlja se vlastitim dostavnim vozilima tvrtke Termometal d.o.o. ili putem logističkih tvrtki LAGERMAX AED d.o.o., GLS d.o.o. ili drugih ugovornih partnera. Dostava na adresu Kupca izvršava u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj je izvršeno plaćanje. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt (odnosno, u slučaju uskih prolaza, šumskih i poljskih puteva i sl., dostava se vrši do najdalje točke do koje je moguće doći dostavnim vozilom). Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac, već samo do ulaza u zgradu.
Osim na području Hrvatske i Slovenije, isporuke robe vrše se i na kućnu adresu Kupca na području ostalih država članica EU.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je izvršio isporuku te tražiti sastavljanje zapisnika o nastaloj šteti, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je Kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja. Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u roku od osam dana od dana preuzimanja pošiljke.

Povrat proizvoda i reklamacije

U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (dalje u tekstu: Zakon), Kupac koji podliježe odredbama Zakona može, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda kupljenih na daljinu, te zahtijevati povrat sredstava od Prodavatelja.

Da bi Kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, treba obavijestiti Termometal d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to na jedan od slijedećih ponuđenih načina:

Odgovor ćete dobiti u zakonskom roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.

Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršiti će mu se povrat iznosa u vrijednosti kupljenih proizvoda, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Termometal d.o.o. zaprimi odluku Kupca o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Termometal d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena na adresu sjedišta tvrtke.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu Termometal d.o.o., Industrijska ulica 3, 43280 Garešnica, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Termometalu uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe Kupac snosi sam. U slučaju nejasnoća, molimo da prije raskida Ugovora nazovete na broj telefona 043 531 398 ili se javite na [email protected] kako bi vam bio objašnjen postupak vraćanja robe.

U skladu sa Zakonom Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac ne može izvršiti povrat proizvoda, odnosno zatražiti raskid Ugovora o kupnji:

  1. za proizvode po mjeri i/ili želji kupca, (npr. peći i radijatori u boji ili mjeri po narudžbi; cijevi, kabeli i užad rezani na mjeru po želji kupca i sl.)
  2. za izvršene (konzumirane) usluge (kao što su zatražena usluga izvršenog servisa proizvoda, troškovi izvršenog prijevoza/dostave proizvoda i sl.)
  3. za ostale situacije definirane Zakonom u kojima Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora, a odnose se na situacije kada je:

Odgovornost za materijalne nedostatke

Termometal d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim prodajnim mjestima sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, Kupac koji podliježe odredbama Zakona, može poslati putem pošte na adresu Termometal d.o.o., Industrijska ulica 3, 43280 Garešnica, elektroničkom poštom na [email protected] ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi Termometal d.o.o., Industrijska ulica 3, 43280 Garešnica.
Kako bi Termometal d.o.o. mogao odgovoriti na pisani prigovor Kupca koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se Kupci da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.
Termometal d.o.o. bez odgađanja će, po primitku prigovora, potrošaču potvrditi primitak istog.
Odgovor na prigovor potrošača Termometal d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

Izvansudsko rješavanje sporova

Termometal d.o.o. će kao Prodavatelj sve eventualne sporove s Kupcima nastojati riješiti dogovorno na obostrano zadovoljstvo i vodeći brigu o zadovoljstvu Kupaca.

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

Mirenje pred centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.

Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

ONLINE platforma za rješavanje sporova:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti putem web stranice http://ec.europa.eu/.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Zamjena robe

Termometal d.o.o. svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe kupljene u webshopu ili prodajnom centru unutar 30 dana od dana izdavanja računa.
Kupcu je omogućeno zamijeniti robu iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu od strane Kupca).

Kontakt i opći podaci o društvu

Naziv i adresa: Termometal d.o.o., Industrijska ulica 3, 43280 Garešnica, Hrvatska

Kontakti: tel: +385 (0)43 531 398, +385 (0)43 445 135, e-mail: [email protected], http: www.termometal.hr

Radno vrijeme: pon-pet 7:00 - 19:00h, sub 7:00 - 14:00h

Opći podaci: